18 Ekim 2018 Perşembe

WHATSAPP NASIL HACKLENİR!! ÇOK BASİT!!

  1 yorum




Selamun Aleykümle başliyayim yazima arkadaşlar .

Arkadaşlar hepimiz biliyoruzki telefon numaralarini başka numaraya yönlendirebiliyoruz.Kurban numaramiz :0534××××××× olsun Kurban telefonu elimize alip kendi numaramiza yönlendirceģiz.

Benim numaram:0538xxxxxxx

BEN EN AŞAĞIDAKİ LİNKTE HATLARINIZA GÖRE İSTEGİNİZ NUMARAYA YONLENDİRME NASIL YAPACAGİNİZİ KODLARİYLA GÖSTERDİM!!
KODLARİ HATTİNİZA GÖRE AYARLAYIN!!

Tuşladiktan sonra arama ekranina basiyoruz.
Ben Turkcell Vodafone Avea Turktelekkm ya da vs. Hatlarini kullaniyorum herbiri icin ayri bi kod bulamam derseniz .


Mantik şu arkadaşlar whatsappi aciyorsunuz daha sonra kurbanin numarasini yaziyorsunuz.




Beni ara ya tikliyorsunuz.Kurbanin telefonu size yönlendireceği için whatsapp kodunu sesli olarak girip ele geçiriyorsunuz..



TURKCELL YÖNLENDİRME KODU


VODAFONE YÖNLENDİRME KODU


TURK TELEKOM YÖNLENDİRME KODU


1 yorum :

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim.